RSS
A A A K
To jest wersja archiwalna z dnia 25.10.2024, zobacz aktualną wersję tej strony.
Zmiany wprowadzono z powodu:

Zapytanie cenowe-schronisko 2024

Żychlin, dnia 25.10.2024

Znak sprawy MGOPS.SFK.262.32.1.2024


ZAPYTANIE CENOWE

Niniejszym zapraszam do składania ofert na realizację zadania pn.: „Świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych (kobiet i mężczyzn), oraz schronienia dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi (kobiet
i mężczyzn), których ostatnim miejscem zameldowania jest Gmina Żychlin”

I. Zamawiający usługę: Gmina Żychlin, ul. Barlickiego 15, 99-320 Żychlin,
NIP: 77524061
Odbiorca usługi: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Żychlinie ul. Barlickiego 15A, 99-320 Żychlin

II. Przedmiot zamówienia.

1. Świadczenie usług schronienia dla 7 osób bezdomnych (kobiet i mężczyzn), których ostatnim miejscem zameldowania na pobyt stały jest Gmina Żychlin w postaci :
1) schroniska dla osób bezdomnych,
2) schroniska dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi,
3) noclegowni,
4) ogrzewalni.
2. Każdorazowe umieszczenie osoby o której mowa w pkt. 1. odbywa się na podstawie skierowania do noclegowni i ogrzewalni oraz indywidualnej decyzji administracyjnej o umieszczeniu w schronisku, wydanej przez zamawiającego (organ, osobę upoważnioną).
3. W szczególnie uzasadnionych przypadkach dopuszcza się podjęcie świadczenia usług w oparciu o dane przekazane faksem i telefonicznie lub e-mailem. Takie zlecenie usług zastaje potwierdzone kopią decyzji administracyjnej w ciągu 7 dni.
4. Wykonawca zobowiązany jest spełniać warunki określone w oświadczeniu Nr 2 do niniejszego zapytania.
5. Wykonawca, przy uwzględnieniu pkt 6 zobowiązany jest zapewnić standard podstawowych usług świadczonych w schronisku dla bezdomnych, kwalifikacje osób świadczących w nim usługi oraz standard obiektu, w którym mieści się schronisko zgodnie z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia z dnia 27 kwietnia 2018r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni.
6. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osobom o których mowa:
1) w pkt.1 ppkt.1 - następującego zakresu usług :
a) całodobowego schronienia z zapewnieniem własnego łóżka i pościeli (materac, poduszka, kołdra lub koc i poszwy oraz prześcieradło oraz stałego dostępu do WC i łazienki z ciepłą i zimną wodą;
b) jednego gorącego posiłku dziennie;
c) środków czystości i higieny osobistej, a w razie potrzeby środków do odwszawiania;
d) niezbędnego ubrania odpowiedniego do pory roku;
e) pomocy w sprawach formalno – prawnych w tym: wyrobienie dowodu osobistego, rejestracja w urzędzie pracy, zgłoszenie do ubezpieczenia zdrowotnego, ustalenie stopnia niepełnosprawności itp.-zgodnie
z kompetencjami i zasobami ludzkimi;
f) zapewnienia podstawowych lekarstw dostępnych bez recepty
i środków opatrunkowych oraz dostępu do lekarza pierwszego kontaktu;
2) w pkt.1 ppkt.2 - dodatkowego zakresu usług osobom bezdomnym, które ze względu na wiek, chorobę lub niepełnosprawność wymagają częściowej opieki i pomocy w zaspokojeniu niezbędnych potrzeb życiowych, ale nie wymagają usług w zakresie świadczonym przez jednostkę całodobowej opieki, zakład opiekuńczo-leczniczy lub zakład pielęgnacyjno-opiekuńczy, tymczasowe schronienie wraz z usługami opiekuńczymi oraz usługami ukierunkowanymi na wzmocnienie aktywności społecznej, w miarę możliwości wyjście z bezdomności i uzyskanie samodzielności życiowej;
3) w pkt.1 ppkt.3 - tymczasowej pomocy w postaci miejsca noclegowego, umożliwiającego spędzenie nocy w warunkach gwarantujących ochronę życia i zdrowia;
4) w pkt.1 ppkt.4 - tymczasowego schronienia umożliwiającego interwencyjny, bezpieczny pobyt w ogrzewanym pomieszczeniu wyposażonym co najmniej w miejsca  siedzące.
7. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia:
1) ilość osób bezdomnych wskazana w pkt. 1 jest ilością przewidywaną w całym okresie trwania niniejszego zamówienia;
2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wskazanej w pkt. 1 ilości osób w zależności od ilości faktycznych potrzeb w tym zakresie;
3) Wykonawca oświadcza, że przyjmuje powyższe zastrzeżenia i z tego tytułu nie będą przysługiwały żadne roszczenia, w tym pieniężne wobec Zamawiającego, zaś Zamawiający będzie dokonywał zapłaty za faktyczną ilość osób korzystających z usług.
8. Miejscem realizacji zamówienia jest miejsce udzielenia schronienia.
9. Rozliczenie usług przez Wykonawcę następować będzie co miesiąc w terminie do 5 dnia następnego miesiąca z wyłączeniem miesiąca grudnia, za który rozliczenie następować będzie do dnia 22 grudnia.
10. Podstawą rozliczenia będzie złożenie przez Wykonawcę faktury/rachunku
z załączonym imiennym wykazem osób objętych schronieniem w danym miesiącu
i ilości dni udzielonego schronienia.
11. Wynagrodzenie miesięczne Wykonawcy będzie ustalone jako iloczyn osób korzystających ze schronienia oraz stawki wynagrodzenia za miesięczny koszt brutto pobytu osoby w placówce wskazany w ofercie Wykonawcy.
12. Zapłata za wykonanie usługi będzie regulowana miesięcznie po wykonaniu usługi w terminie 14 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionego dokumentu faktury/rachunku(zawierającego załącznik, o którym mowa w pkt 7) do Odbiorcy usługi.
13. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego informowania Zamawiającego
o każdej zmianie sytuacji życiowej i zdrowotnej osoby korzystającej ze schronienia.
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości świadczonych usług oraz zgodności ich wykonania z umową i wymaganiami zawartymi w niniejszym zamówieniu.

 

III. Termin realizacji zamówienia

Rozpoczęcie po zawarciu umowy (porozumienia) w sprawie udzielenia niniejszego zamówienia (przewidywany termin: 01 stycznia 2025r. zakończenie do 31 grudnia 2025r.)

IV. Sposób, Miejsce i termin złożenia oferty

1. Oferta powinna zostać sporządzona na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania. Do oferty powinno zostać dołączone podpisane oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do zapytania.
2. Oferent może złożyć ofertę częściową (na realizację wybranych form określonych w pkt. II.1. pkt. 1-4.
3. Ofertę należy złożyć w siedzibie Odbiorcy usługi, tj. w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy (pokój nr 9) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 06.12.2024 roku. do godziny 12:00, osobiście, drogą pocztową lub na adres e-mailowy: sekretariat@mgopszychlin.pl z dopiskiem "Oferty - Schronienie".
4. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę i nie będą zwracane do kierującego ofertę.
5. O rozstrzygnięciu oferenci zostaną poinformowani indywidualnie.
6. Osoba do kontaktu z ramienia Odbiorcy usługi: Kamil Igielski, Magdalena Jabłońska tel.(24) 351 20 44/62

V. Termin otwarcia ofert

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.12.2024 roku o godzinie 10.00 w siedzibie Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Żychlinie.

VI. Wybór ofert.

1. Ustala się następujące kryteria oceny oferty – najniższa cena – 100%
2. Zamawiający zastrzega możliwość wyboru więcej niż jednej oferty.

VII.Załączniki

Załącznikami do niniejszego zapytania są:
1)Załącznik nr 1 - Zapytanie ofertowe
2)Załącznik nr 2 - Oświadczenie Wykonawcy
3)Załącznik nr 3 - Projekt umowy


Załącznik Nr 1

Nazwa Wykonawcy
..............................................................
……………………………………………
……………………………………………
NIP ……………………………………….

FORMULARZ OFERTOWY
NA ŚWIADCZENIE USŁUG SCHRONIENIA DLA OSÓB BEZDOMNYCH

 

Składam ofertę na realizację zamówienia pn.: „Świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych (kobiet i mężczyzn), oraz schronienia dla osób bezdomnych
z usługami opiekuńczymi (kobiet i mężczyzn), których ostatnim miejscem zameldowania jest Gmina Żychlin”

I. Dla osób o których mowa w pkt. II.1 ppkt.1 zapytania następującej treści :
1. Oferujemy wykonanie zamówienia za cenę brutto …...... zł./dobę, ..…….. zł./miesięcznie
Słownie : .................................................................................................................. zł./dobę,
....................................................................................................................... zł./miesięcznie
Obowiązujący podatek
VAT .... % ............................................................................................................................ zł

II. Dla osób o których mowa w pkt.II.1 ppkt.2 następującej treści :
1. Oferujemy wykonanie zamówienia za cenę brutto ….... zł./dobę, …....….. zł./miesięcznie
Słownie : .................................................................................................................. zł./dobę,
....................................................................................................................... zł./miesięcznie
Obowiązujący podatek
VAT .... % ...............................................................................................................................

III. Dla osób o których mowa w pkt. II. 1 ppkt.3. następującej treści :
1. Oferujemy wykonanie zamówienia za cenę brutto ….... zł./dobę, …....….. zł./miesięcznie
Słownie : .................................................................................................................. zł./dobę,
........................................................................................................................ zł./miesięcznie
Obowiązujący podatek
VAT .... % ...............................................................................................................................
IV. Dla osób o których mowa w pkt. II. 1 ppkt.4. następującej treści :
1. Oferujemy wykonanie zamówienia za cenę brutto …..... zł./dobę, …...….. zł./miesięcznie
Słownie : .................................................................................................................. zł./dobę,
........................................................................................................................ zł./miesięcznie
Obowiązujący podatek
VAT .... % ...............................................................................................................................
 
1. Oświadczam/y, że oferowana cena zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
2. Oświadczam/y, że zapoznałem/liśmy się z treścią zapytania ofertowego i nie wnoszę/wnosimy do nich zastrzeżeń.
3. Przyjmujemy do realizacji postawione przez zamawiającego, w zapytaniu ofertowym warunki.
4. Oświadczamy, że firma jest płatnikiem VAT o numerze identyfikacyjnym
NIP .........................................................................................................................................

 


…........................................…... ................................
miejscowość i data podpis oferenta

 

 


Załącznik nr 2


Nazwa Wykonawcy
......................................................
…………………………………………
…………………………………………

OŚWIADCZENIE
O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

Składam ofertę na realizację zamówienia pn.: „Świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych (kobiet i mężczyzn), oraz schronienia dla osób bezdomnych
z usługami opiekuńczymi (kobiet i mężczyzn), których ostatnim miejscem zameldowania jest Gmina Żychlin” i jednocześnie
Oświadczam/y, że
1. Spełniam/y warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia,
2. Posiadam/my uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności związanej z przedmiotem zapytania ofertowego, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
3. Jestem/śmy podmiotem posiadającym cele statutowe obejmujące prowadzenie działalności w zakresie pomocy osobom bezdomnym,
4. Posiadam/my odpowiednią wiedzę i doświadczenie niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia,
5. Dysponuję/my odpowiednim potencjałem technicznym, niezbędnym do prawidłowego wykonania usługi oraz osobami zdolnymi do prawidłowej realizacji zamówienia,
6. Znajduję/my się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia,
7. W razie wybrania oferty zobowiązuję się do realizacji zamówienia na warunkach określonych w zapytaniu ofertowym, w miejscu i terminie określonym przez Zamawiającego.


………………………………… ……... ……………………
miejscowość i data podpis oferenta
 

 

Załącznik Nr 3

UMOWA

Zawarta w dniu.............................................. , pomiędzy :
Gminą Żychlin, ul. Barlickiego 15, 99-320 Żychlin, NIP ……............……… (Odbiorca usługi: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Żychlinie ul. Barlickiego 15A,
99-320 Żychlin), zwanym dalej Zamawiającym, reprezentowaną przez …………………..................................................................................................................................................................................................................................................................
a
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
zwanym dalej Wykonawcą , reprezentowanym przez :
……………..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

 

§ 1


Przedmiotem zawartej umowy jest świadczenie przez wykonawcę usług w postaci zapewnienia schronienia w schronisku dla bezdomnych, w schronisku dla bezdomnych
z usługami opiekuńczymi, noclegowni i ogrzewalni oraz zapewnienie im niezbędnych usług w placówce spełniającej minimalne standardy podstawowych usług oraz minimalne standardy obiektów, w których mieszczą się schroniska dla bezdomnych zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa.



§ 2


Wykonawca zapewnia miejsce dla bezdomnych w postaci usług określonych w § 1, dla osób skierowanych przez Zamawiającego.

 

§ 3


Strony ustalają następujące zasady odpłatności za pobyt w schronisku:
1.W przypadku osoby nie posiadającej dochodu, oraz osoby posiadającej dochód nie przekraczający kryterium dochodowego określonego w ustawie o pomocy społecznej, koszty pobytu i 1 ciepłego posiłku pokrywa Zamawiający.
2.W przypadku osoby posiadającej dochód przekraczający kryterium dochodowe określone w ustawie o pomocy społecznej, będą one wnosić miesięczną opłatę określoną w decyzji administracyjnej o umieszczeniu w schronisku.
3.Odpłatność i jej wysokość bądź brak odpłatności osób bezdomnych za usługi określone w § 1, określa indywidualna decyzja administracyjna wydana przez Zamawiającego.


§ 4


1. Strony zgodnie ustalają wysokość kosztów dobowego pobytu osoby bezdomnej zgodnie z ofertą złożoną przez Wykonawcę, stanowiącą załącznik nr 2 do umowy.
2. Zamawiający zobowiązuje się do pokrywania kosztów pobytu osób skierowanych wyłącznie na czas rzeczywistego przebywania w placówce.
3. Podstawą rozliczenia finansowego będzie faktura (na potrzeby niniejszej umowy przez fakturę rozumie się także rachunek, w przypadku, gdy Wykonawca nie jest podatnikiem VAT) wraz z załączonym zestawieniem imiennym obejmującym ilość osób skierowanych, ilość dni pobytu. Fakturę wraz z rozliczeniem za miesiąc poprzedni należy przedłożyć do 5 dnia następnego miesiąca.
4. Zamawiający zobowiązuje się do przekazywania na konto wykonawcy należnej kwoty za miesiąc poprzedni w terminie 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury wraz z załącznikiem wskazanym w ust. 3.

 

§ 5


W ramach niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się do jej realizacji zgodnie
z wymogami wskazanymi w Zapytaniu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy.

§ 6


1. Umowa obowiązuje od dnia ………....................….. do dnia ……..........................………
2. Zamawiający może rozwiązać umowę z zachowaniem jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia z ważnej przyczyny.

 

§ 7


1. Wszystkie zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności
2. Wszelkie spory podlegają rozpatrzeniu przez sad właściwy dla siedziby Zamawiającego.
3. Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach: 2 dla Zamawiającego, 1 dla Wykonawcy.
4. Załącznikami do umowy są:
1) załącznik nr 1 – zapytanie cenowe
2) załącznik nr 2 – oferta (formularz ofertowy) wraz z oświadczeniem o spełnieniu wymagań

 


……………………………….                                                                                ……………………………….
Zamawiający                                                                                                      Wykonawca
 

 

 



Opublikował: Anna Anuszkiewicz
Publikacja dnia: 25.10.2024
Podpisał: Anna Anuszkiewicz
Dokument z dnia: 25.10.2024
Dokument oglądany razy: 91